onsdag 10 februari 2010

Godagens!

Hejsan, idag har jag sett på filmen "masjävlar" och den är riktigt skön. Jag har även gjort en liten hemlis till flickvännen som hon ska få någon gång framöver, i skolan hade vi dieselteknik med Per idag och det var riktigt kul och intressant. Han gör sina lektioner väldigt roliga och han är inte dryg att lyssna på när han pratar. Förövrigt så har jag spelat lite gitarr och trummor idag och även varit ute och gått en sväng (jag känner mig duktig). Kommer inte iväg till Black Knights i helgen heller på grund av min jävla hosta, det är ju synd att jag aldrig kommer få se dom pga att dom hade sin sista spelning nu i helgen (känns ganska surt men, men så kan det gå). Hoppas alla som ska dit har en rolig kväll iaf...

Hade bra och sup int ikull!

Inga kommentarer: