fredag 26 mars 2010

Det går utför...

Hejsan alla glada, jag har inte haft så mkt tid att skriva nu på ett tag och det blir långt i mellan gångerna ibland så jag tycker att det börjar gå lite utför med denna blogg. Men jag ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera mig och min blogg. Har lite dålig fantasi oxå med vad jag ska skriva, vilket inte känns så bra. Men idag ska jag till min underbara flickvän och umgås med henne och sova där (vilket jag gjorde igår oxå men iaf). Sen i morgon så ska jag nog spela lite gitarr och göra läxa, vi får även se om jag drar och kollar på syrrans gymnastik tävling. Idag har det inte hänt så värst mkt, jag har spelat gitarr och sjungit lite sen jag kom hem och jag har även haft prov i skolan som jag hoppas gick bra...

Hade göttans!

1 kommentar:

Roos sa...

lugn, det är bara en formsvacka på bloggen, man kan inte vara i toppform hela tiden :)

Hat fint och sup int ikull