torsdag 4 mars 2010

Oh My God!

Huuuuuj, har precis hämtat mig från söndagens musikal "Buddy Holly" sjukt bra asså, men har inte haft tid att skriva förens idag. Under veckan har jag hunnit träffat min underbara flickvän och sett på film med henne och ett par polare. Idag har jag och Roos nästan avlidit av skratt, vi har sett på två avsnitt av Sveriges Värsta Bilförare och där var det inte många vettiga personer int. Att dom har körkort ens är helt otroligt, dom roligaste var lätt lima duon som bestod av far och dotter. Pappan prata endast limamål och ett ord han använde ofta var "älg", jag har absolut ingen aning vad faan det betyder men det var inte djuret iaf. Just nu dricker jag en byxvarm pilsner och den är goooooooooooooooood! Har även åkt lite skidor idag och imorgon blire väl en skoter tur åå tror ja, men nu skä jag fortsätta sii på teve...

Hade bra och sup ikull!

1 kommentar:

Roos sa...

ja det var tur att vi överlevde :) annars vette fan hur det hade gått på vägarna vi som iaf kan köra bil! jämnfört med dem vi såg på tv